Celem specjalności jest zapoznanie studentów z organizacją działalności marketingowej w handlu i usługach oraz z procesem podejmowania decyzji marketingowych. Pozwala ona nabyć umiejętności sformułowania diagnozy i prognozy działalności marketingowej, a także przygotowania i wdrożenia planu marketingowego.
Na studiach I stopnia studenci poznają zasady prowadzenia badań marketingowych i techniki reklamy oraz nabywają umiejętności zarządzania marką i prowadzenia negocjacji z klientami i dostawcami.
Na studiach II stopnia nabywają wiedzę z zakresu prawa handlowego i prawno-organizacyjnych aspektów sprzedaży oraz logistyki marketingowej, poznają także narzędzia marketingu i nowe kierunki rozwoju marketingu.
Nazwa przedmiotu | Punkty ECTS |
---|---|
Zarządzanie marką | 3 |
Public relations | 3 |
Techniki reklamy | 3 |
Sztuka negocjacji | 3 |
Razem specjalność | 12 |
Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą studiów wyższych zapraszamy do kontaktu.