|
|||||||
Rodzaje studiów | Opłata za semestr (jednoraz.) |
Termin opłat (jednoraz.) |
Opłata za semestr (w 2 ratach) |
Termin opłat (w 2 ratach) |
Opłata miesięczna (10 rat) |
Termin miesięcznych | Opłata administracyjna (jednorazowa)* |
Studia niestacjonarne(zaoczne) | 2400 PLN | sem. zimowy 10.10 |
1300 PLN | Sem. zimowy: I rata 10.10 II rata 10.12 |
560 PLN | do 10-go każdego miesiąca (od październikado lipca) |
300 PLN |
sem. letni: 10.03 |
Sem. letni: I rata 10.03 II rata 10.05 |
||||||
Studia stacjonarne (dzienne) | 2200 PLN | sem. zimowy 10.10 |
1300 PLN | Sem. zimowy: I rata 10.10 II rata 10.12 |
550 PLN | do 10-go każdego miesiąca (od października do lipca) |
300 PLN |
sem. letni: 10.03 |
Sem. letni: I rata 10.03 II rata 10.05 |
||||||
Czesne wpłacone – w przypadku pisemnej rezygnacji ze studiów – podlega zwrotowi w kwocie pozostałej po wykorzystaniu tj. za przyszłe miesiące nauki od miesiąca następującego po złożeniu rezygnacji. |
|||||||
Opłątę administracyjną należy uiścić przelewem na poniższe konto bankowe Uczelni: PKO BP I/O WARSZAWA, ul. Sienkiewicza 12/14, 00-944 Warszawa Nr 62 1020 1013 0000 0502 0002 1527 |
Warszawska Szkoła Zarządzania – Szkoła Wyższa zachęca wszystkich absolwentów szkół średnich do studiowania na kierunku Zarządzanie. Oferujemy profesjonalną kadrę nauczycieli akademickich oraz program studiów zgodny z wymaganiami wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie standardów nauczania dla poszczególnych kierunków studiów i poziomów kształcenia.
Zachęcamy wszystkich do zapoznania się z wymaganiami stawianymi wobec kandydatów starających się o przyjęcie na studia w Warszawskiej Szkole Zarządzania – Szkole Wyższej. Poniżej znajdą Państwo wykaz niezbędnych dokumentów oraz płatności, jakie należy uiścić, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji na studia I stopnia na naszej uczelni wyższej.
Każdy z kandydatów zobowiązany jest także do złożenia zobowiązania do opłacania czesnego w 2 egzemplarzach oraz podpisania klauzuli RODO.
Warunkiem rozpoczęcia studiów jest także podpisanie umowy określającej warunki odpłatności za studia I stopnia oraz złożenie jej w 2 egzemplarzach.
Aby przystąpić do procesu rekrutacji należy również uiścić jednorazową opłatę administracyjną, która pokrywa koszty obsługi dokumentów związanych z procesem rekrutacji.
Wszystkie formularze, w tym podanie o przyjęcie na studia, ankieta osobowa, zobowiązanie do opłacania czesnego, klauzula RODO oraz umowa określająca warunki odpłatności za studia I stopnia dostępne są online w Wirtualnym Dziekanacie po zakończeniu rekrutacji.
Studia na Warszawskiej Szkole Zarządzania – Szkole Wyższej są odpłatne. Każdy student dokonuje opłaty za uczestnictwo w procesie nauczania w systemie semestralnym. Opłata ta pobierana jest zgodnie ze schematem zadeklarowanym przez studenta – tj. jednorazowo, w dwóch ratach lub miesięcznie – w 10 ratach.
W przypadku opłaty czesnego jednorazowo na studiach licencjackich stacjonarnych (dziennych) i niestacjonarnych (zaocznych lub wieczorowych) termin uiszczenia zobowiązania upływa w terminie 10 października dla semestru zimowego i 10 marca dla semestru letniego. W przypadku płatności czesnego za studia I stopnia stacjonarne i niestacjonarne w dwóch ratach za semestr terminy opłat określone są datami odpowiednio dla semestru zimowego – 10 października i 10 grudnia, a dla semestru letniego – 10 marca i 10 maja. W przypadku, kiedy student deklaruje chęć miesięcznych opłat za uczestnictwo w studiach na kierunku Zarządzanie, termin zapłaty upływa w dniu 10-go każdego miesiąca, począwszy od miesiąca października.
Opłacenie czesnego jest warunkiem uczestniczenia studenta w procesie kształcenia na każdym ze stopni edukacji na WSZ-SW.
W przypadku złożenia pisemnej rezygnacji ze studiów, czesne podlega zwrotowi w kwocie pozostałej po wykorzystaniu – czyli za przyszłe miesiące nauki od miesiąca następującego po złożeniu rezygnacji.
Wpłat z tytułu należności związanych z kosztami studiowania należy dokonywać przelewem na przydzielone konta indywidualne.
Numer konta indywidualnego znajduje się w Wirtualnym Dziekanacie w zakładce „Finanse” -> „Dane do przelewów”.