Celem tej specjalności jest przekazanie profesjonalnej wiedzy z zakresu europejskich standardów pracy biurowej, zasad jej organizacji i optymalizacji procesu zarządzania informacją. Przekazana również będzie wiedza dotycząca komunikacji interpersonalnej oraz wewnętrznych i zewnętrznych relacji sekretariatu, w tym relacji z menedżerem. Studiowanie tej specjalności kształci umiejętności z zakresu organizacji biura, informatyki i wyszukiwania informacji, organizowania zebrań i spotkań służbowych, przygotowania i gromadzenia oraz przechowywania dokumentów, a także zachowań w sytuacjach kryzysowych.
Nazwa przedmiotu | Punkty ECTS |
---|---|
Organizacja pracy biurowej iprocedury biurowe w zarządzaniu | 2 |
Zarządzanie dokumentami i ich archiwizacja | 2 |
Organizowanie zebrań i spotkań służbowych | 2 |
Komunikacja interpersonalna oraz wewnętrzne i zewnętrzne relacje sekretariatu | 2 |
Razem specjalność | 8 |
Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą studiów wyższych zapraszamy do kontaktu.