Celem specjalności jest przekazanie wiedzy i kształcenie umiejętności praktycznych w zakresie szeroko rozumianej problematyki jakości, łącznie z możliwością ich zastosowania w firmach i innych organizacjach. W ostatnich latach mieliśmy do czynienia ze zmianą lub aktualizacją norm ISO 9001 i ISO 14001, dlatego w zajęciach uwzględniane są wymagania najnowszych norm. W ramach specjalności studenci kształceni są formułowania polityki jakości w firmie i dokonywania diagnozy oceniającej stan wdrożenia w firmie lub organizacji systemu jakości.
Na studiach I i II stopnia studenci zapoznani zostaną z wymaganiami i interpretacją zapisów normy ISO 9001 i auditem systemu zarządzania jakością wg ISO 9001, ponadto nabędą umiejętności dokumentowania i wdrażania oraz nadzorowania systemu zarządzania jakością wg ISO 9001.
| Nazwa przedmiotu | Punkty ECTS |
|---|---|
| Strategiczne koncepcje zarządzania jakością | 3 |
| Zarządzanie procesowe w SZJ | 3 |
| Audyt jakości | 3 |
| Kierunki doskonalenia SZJ | 3 |
| Certyfikacja i akredytacja | 3 |
| Total Quality Management – wprowadzenie do zarządzania procesowego | 3 |
| Razem specjalność | 18 |

Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą studiów wyższych zapraszamy do kontaktu.


