Studia Magisterskie

Marketing

Marketing

Celem specjalności jest zapoznanie studentów z organizacją działalności marketingowej w handlu i usługach oraz z procesem podejmowania decyzji marketingowych. Pozwala ona nabyć umiejętności sformułowania diagnozy i prognozy działalności marketingowej, a także przygotowania i wdrożenia planu marketingowego.

Na studiach I stopnia studenci poznają zasady prowadzenia badań marketingowych i techniki reklamy oraz nabywają umiejętności zarządzania marką i prowadzenia negocjacji z klientami i dostawcami.

Na studiach II stopnia nabywają wiedzę z zakresu prawa handlowego i prawno-organizacyjnych aspektów sprzedaży oraz logistyki marketingowej, poznają także narzędzia marketingu i nowe kierunki rozwoju marketingu.

  • Ilość Semestrów - 4
  • Liczba punktów ECTS - 122

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW I STOPNIA

GRAFIK ORAZ PLAN ZAJĘĆ

REKRUTACJA NA STUDIA

PRZEDMIOTY TWORZĄCE SPECJALNOŚĆ

Nazwa przedmiotuPunkty ECTS
Logistyka marketingowa3
Narzędzia marketingu3
Prawno-organizacyjne aspekty sprzedaży3
Nowe kierunki rozwoju marketingu3
Razem specjalność12
studia licencjackie zarzadzanie

Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą studiów wyższych zapraszamy do kontaktu.

Беларуская мова简体中文EnglishLietuvių kalbaPolskiРусскийSlovenčinaУкраїнська
Call Now ButtonZadzwoń