Wypełnioną ankietę należy przesłać na adres: elzbieta.wozniakowska@wsz-sw.edu.pl
Uczestnicy studiów
Menedżerowie (prezesi, dyrektorzy, właściciele) mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, ale również menedżerowie dużych przedsiębiorstw zajmujących się problematyką związaną z rozwojem przedsiębiorstwa, specjaliści ds. organizacji i zarządzania, moderatorzy innowacji oraz osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą.
Uczestnicy Studiów podyplomowych poznają narzędzia zarządzania umożliwiające skuteczne konkurowanie w zmiennym otoczeniu, metody tworzenia strategii wzrostu i konkurowania, zarządzania innowacjami strategicznymi oraz rolę i zasady kształtowania kultury organizacji i motywacji pracowników w procesie długofalowego rozwoju przedsiębiorstwa.
Uczestnik Studiów nabędzie niezbędnych praktycznych umiejętności w zakresie stosowania metod i technik projektowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa w długich horyzontach czasowych oraz rozwiązywania problemów decyzyjnych związanych z zarządzaniem strategicznym przedsiębiorstwem.
Nabyta wiedza i umiejętności oraz kompetencje społeczne (utrwalone przez udział w planowanych w ramach studiów warsztatach) pozwoli na skuteczne samodzielne projektowanie przewag konkurencyjnych oraz wzrost i rozwój kierowanego przez siebie przedsiębiorstwa w długich horyzontach czasowych. Studia kończą się egzaminem ustnym.
Uczestnicy studiów, którzy zaliczą pozytywnie zaplanowane warsztaty menedżerskie otrzymają certyfikat WSZ-SW pt.: „Profesjonalny menedżer” potwierdzający zdobytą przez uczestnika wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem w burzliwym otoczeniu.
Lp. | Tytuł przedmiotu | Wykłady | Warsztaty |
---|---|---|---|
( ilość godzin)) | ( ilość godzin) | ||
1 | Strategia rozwoju województwa mazowieckiego na lata 2018-2023 | 4 | – |
2 | Otoczenie biznesowe MSP województwa mazowieckiego | 4 | – |
3 | Finansowanie rozwoju MSP z środków Unii Europejskiej | 6 | – |
3 | Zarządzanie procesami i doskonalenie procesów w przedsiębiorstwie | 6 | 4 |
4 | Innowacje w tworzeniu przewag konkurencyjnych. Metody heurystyczne w projektowaniu nowych idei (pomysłów) | 6 | – |
5 | Ustawy o innowacyjności i ustawa o własności przemysłowej w procesie rozwoju MSP | 6 | – |
6 | Jakość wyrobów i usług. Norma ISO 9001 | 6 | 4 |
7 | Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem | 8 | 6 |
8 | Audyt wewnętrzny przedsiębiorstwa | 6 | 8 |
9 | Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa w przedziale pięciu kolejnych lat | 6 | 10 |
10 | Strategie wzrostu, konkurowania i funkcjonalne. Strategiczna Karta Wyników | 6 | 6 |
11 | Analiza ryzyk realizacji strategii rozwojowych przedsiębiorstwa | 4 | 8 |
12 | Analiza finansowa planowanej strategii rozwoju przedsiębiorstwa | 4 | 8 |
13 | Realizacja strategii. Metody planowania i kontroli złożonych przedsięwzięć – CPM | 4 | 4 |
14 | Metody rozwiązywania problemów strategicznych w przedsiębiorstwie | 4 | 8 |
Miejsce prowadzenia zajęć:
Zajęcia odbywać się będą w siedzibie uczelni przy ul. Siedmiogrodzkiej 3A w Warszawie średnio co dwa lub trzy tygodnie w trybie weekendowym – w soboty i niedziele (8 godzin lekcyjnych dziennie).
W sprawie szczegółów prosimy o kontakt:
mgr Elżbieta Woźniakowska – Warszawska Szkoła Zarządzania – Szkoła Wyższa – tel.: 22 8623224, tel.kom.:795 990 822, e-mail: elzbieta.wozniakowska@wsz-sw.edu.pl
Wypełnioną ankietę należy przesłać na adres: elzbieta.wozniakowska@wsz-sw.edu.pl